Ska det satsas på marknadsföring?

 

kommunikation

Bloggen börjar ta form. Jag skulle gärna vilja snygga till den ytterligare för att skapa ett mer personligt intryck men kanske är den klar för att visas upp lite grann. Inledningsvis drog jag mig för att marknadsföra bloggen eftersom jag ville att den skulle ge ett någorlunda seriöst intryck. Men med ett par inlägg skrivna och möjlighet att manövrera en del tror jag också vi är redo för att öppna upp för fler kanaler. Kanske en How to go wild instagram och kanske länka samma bloggen med min youtubekanal.

Dessa tankar grundas tråkigt nog i att det inte finns någon som läser bloggen. Men kanske får någon upp ögonen för bloggen och ett vildare friluftsliv om fler faktiskt känner till den.

Leave a Reply

