How to go wilds första film

Thumbnail first ever solo trip.pngHej alla glada!

Jag är väl hemma ifrån helgens bravader och har också hunnit klippa ihop en liten filmsnutt ifrån helgen. Länk till den och min youtubekanal finner ni här.

Det var på många sätt en ny upplevelse, allra mest eftersom jag var helt själv. Stunderna det inte finns något att sysselsätta sig med känns på många sätt ensamma. Samtidigt är det ett tillfälle att bara vara, att uppskatta tillfället och naturen precis som den är. Ögonblick som jag ibland saknar i vardagen, kanske något ni känner igen er i?

Filmen hoppas jag att kunna utveckla framöver efter jag förbättrar min kamerautrustning något. Hade varit grymt att göra videor kring med mer instruktivt syfte. Kanske hur man gör en tripod för att laga mat över?

How to go wild

Leave a Reply

