Följ med till Domsten

Förra helgen gick jag fram Helsingborg till  Domsten som en del längs Skåneleden. En fantastiskt fin vandring som dessutom ligger väldigt naturnära. Området kring vindskyddet man når i Domsten tenderar att vara vältrafikerat eftersom det ligger längs strandkanten. Jag blev upplockad av en vän för att istället spendera natten vid Skäret. Efter upphämtningen glömmer jag att filma och därför blev videon lite komprimmisad. Men jag lär mig vikten av att överdriva mängden material man tror att man behöver.

I vilket fall, här är filmen.

Leave a Reply

